TARRAGONA LITERÀRIA

Tarragona Literària
Passejant per Tàrraco:

ruta històrica pels monuments de la Tarragona romana.

A càrrec d'Albert Cardona, enginyer i llicenciat en història.

L'Escola de Lletres de Tarragona i l'Associació Tarragona Literària, en col·laboració amb l'enginyer i llicenciat en història Albert Cardona, us presenten aquesta ruta per diferents monuments de la Tarragona romana, a través de la qual farem un passeig pel llegat de l'antiga Tàrraco i descobrirem la història de la nostra ciutat des de l'any 218 a.C. fins el segle XIV.

- Quan?
Dissabte, 18 de desembre, de 10:30 a 18:30 h. Punt de trobada: Passeig de les Palmeres, davant l'Hotel Imperial Tàrraco (es prega puntualitat).

- Què visitarem?
Visitarem l'Amfiteatre, la Maqueta, les Muralles, la Catedral (per dins i fora); farem una pausa per dinar tots plegats; continuarem la visita al Pretori i acabarem amb el Circ.

- Quin preu tindrà?
La visita és gratuïta, caldrà només pagar l'entrada als recintes (aprox. 13 €) i el dinar. En funció de quants siguem, intentarem arribar a un acord amb el Museu d'Història perquè ens ajusti el preu.

- Qui s'hi pot apuntar?
L'activitat és oberta a tothom però està pensada pels alumnes de l'Escola de Lletres i membres de Tarragona Literària. En tot cas, tingueu en compte que es camina molt!

- M'agrada! Com m'hi apunto?
Podeu inscriure-us fins el dilluns 13 de desembre a les 23:59 h., o fins que s'esgotin les places (màxim 15 assistents). Per inscriure-us, ompliu el formulari de la dreta amb les vostres dades; rebreu la confirmació per correu electrònic en un plaç màxim de 24 hores.

Notes: Per inscriure a més d'una persona, ompliu el formulari tantes vegades com persones vulgueu inscriure (només una persona per inscripció). / Tingueu cura a l'hora d'introduir les dades de contacte: són les que utilitzarem per enviar avisos i informacions de darrera hora. / La inscripció no és efectiva fins que rebeu la confirmació via correu-e.

Formulari d'inscripció

Per a modificar o eliminar una inscripció, problemes amb l'aplicatiu o qualsevol altre dubte
o qüestió, poseu-vos en contacte amb nosaltres: tac.airaretilanogarrat@tjreivax.