background image

Onze de setembre popular
a Tarragona

Plaça de les Cols i entorn, a partir de les 10 h

"Res podia haver donat més energia a la Diada que la gran acollida que va tenir l'any passat a Tarragona. (...) Enguany volem reeditar l'experiència. Un ventall molt ampli d'associacions i col·lectius de Tarragona (aquest any, trenta-dues!) ens apleguem, un cop més, per oferir a la ciutadania una celebració realment popular i participativa de l'11 de setembre."

Durant tota la jornada, l'Escola de Lletres realitzarà diverses activitats de creació literària al seu estand. En el cadàver exquisit, per exemple, redactarem una història entre totes i tots mitjançant una dinàmica participativa que estimula la capacitat creativa. A més, l'entitat realitzarà sessions de contacontes infantils (a l'estand de l'entitat, a les 10:45, les 12 i les 13 h).

Organitza: Coordinadora 11 de Setembre a Tarragona.

Amb el suport de:

© Tarragona Literària Associació, 2011 Associació Tarragona Literària   ·   Escola de Lletres de Tarragona   ·   Sala Maria Aurèlia Capmany Fotografia: Joaquim Navarro